Prototypy i fizyka w Unity:


Samochód w Unity

Prototyp samochodu w oparciu o fizykę w Unity stworzony z kompilacji samouczków.

    Elementy prototypu:
  • Auto w opraciu o Wheel Collidery
  • Prędkościomierz
  • Światła nocne oraz hamowania
Stabilne na: Unity 2019.04.28f1



...

Animator player controller

Kontroler postaci oparty o Unity Animator z użyciem Blend Tree.
Schemat utworzony w oparciu o animacje z Mixamo.

Stabilne na: Unity 2019.04.28f1



...

Pierwszoosobowy kontroler postaci

Kontroler postaci bez podwójnego skoku, z możliwością ślizgu postaci.
Inspirowane rozwiązaniem DaniDev - Karlson.

Stabilne na: Unity 2019.04.28f1



...

World generator

Generator świata na planie prostokąta, w oparciu o przygotowane prefaby i ich warianty.
System aktualnie rozwijany o scriptableobject, by zwiększyć możliwości generatora o wielopoziomowość oraz pasma obiektów.

Stabilne na: Unity 2020.3.12



...

Generator unikalnych koordynatów

Generator unikalnych koordynatów X i Y. Skalowalny system z brakiem powtarzalności liczb.
Możliwośc przypisania generowania obiektów w przestrzeni 3D oraz 2D.

Stabilne na: Unity 2020.3.12



...

System dnia i nocy

Projekt manipulowania światłem, w celu utworzenia efektu dnia i nocy.
Możliwość edycji czasu trwania samego dnia lub nocy.

Stabilne na: Unity 2020.3.12



...

Rozeznanie fizyki

Drobne elementy jak winda, flaga czy most.
Sandbox do nauki fizyki w Unity.

Stabilne na: Unity 2019.04.28f1



...