Prezentacja zestawu drobnych projektów, tworzonych w oparciu o ukończony kurs Gamedev.tv - Complete C# Unity Game Developer 3D
Rozwijając wiedzę w Unity, postawiłem na kurs Complete C# Unity Game Developer 3D, który wykonałem w całości. Podczas kursu nauczyłem się szeregu informacji o pracy i programowaniu w Unity, tworząc solidne podwaliny mojej wiedzy.
Pragnę nadmienić, że projekty wykonane zostały w oparciu o kurs, nie są one w pełni autorskimi produktami. Nie są również kopiami, gdyż wykonywałem je samodzielnie oraz zawarłem w nich drobne rozszerzenia w zakresie dodatkowych elementów rozgrywki, projekcie mechanik oraz kodzie.
Pierwotne założenie: Mini gra o lataniu statkiem kosmicznym na różnych scenach.
Nauka elementów takich jak: dodawanie siły w unity, rotacji oraz input system.
Rozszerzenie: Przebudowanie gry na endlessrunner.
Zmieniłem stylistykę, dodałem nieskończoną rozgrywkę z kończącym się paliwem.
Wkrótce zostanie dodane - przygotowywane do publikacji.
Pierwotne założenie: Strzelanka na szynach na otwartej przestrzeni i z falami wrogów.
Nauka elementów takich jak: timeline, local rotation, particle jako pociski, terrain i wiele więcej.
Rozszerzenie: Przebudowanie gry pod model bardziej zręcznościowy.
Zmieniłem stylistykę, przebudowałem na zabawę w unikanie i niszczenie przeszkód.
Pierwotne założenie: Gra typu towerdefence.
Nauka elementów takich jak: grid snapping, prefab variants, currency system, directories i wiele więcej.
Rozszerzenie: Drobne rozbudowanie projektu.
Rozbudowałem rozgrywkę o paski życia przeciwników, zmieniłem system kamery, przetworzyłem system rozgrywki, dodałem UI oraz przebudowałem pathfinding przeciwników.