Woda w kreskówkowym stylu z pianą na krawędziach, falami, gradientem głębokości oraz drobnymi refleksjami na powierzchni.
Przygotowana na potrzeby tworzonej gry CubeLoop.
Przygotowane pod: Unity Universal Render Pipeline
Shader inspirowany efektem przemiany całego świata w ciągi znaczków rodem z filmów Matrix. Projekt laboratoryjny.
Możliwość użycia efektu zarówno do zmiany całego otoczenia jak i pojedynczych obiektów.
Opcja przemiany na pojedynczej teksturze jak i równocześnie na każdym obiekcie.
Przygotowane pod: Unity Universal Render Pipeline
Efekt kropel opadających na powierzchnię. Projekt laboratoryjny.
Oczka różnej wielkości z różną częstliwością.
Przygotowane pod: Unity Universal Render Pipeline
Efekt zanikania z możliwością wyboru koloru obwódki, edycją intensywności efektu oraz ustawieniem czasu przechodzenia lub zapętlenia efektu. Projekt laboratoryjny.
Różne warianty shadera.
Efekt uszkodzonego telewizora Kineskopowego.
Możliwość edycji intensywności przesuwania się lini. Projekt laboratoryjny.
Przygotowane pod: Unity Universal Render Pipeline