Shadery i particle w Unity:


Kresk├│wkowa woda

Woda w kresk├│wkowym stylu z pian─ů na kraw─Ödziach, falami, gradientem g┼é─Öboko┼Ťci oraz drobnymi refleksjami na powierzchni.
Przygotowana na potrzeby tworzonej gry CubeLoop.

Przygotowane pod: Unity Universal Render Pipeline



...

Efekt matrix

Shader inspirowany efektem przemiany ca┼éego ┼Ťwiata w ci─ůgi znaczk├│w rodem z film├│w Matrix. Projekt laboratoryjny.
Mo┼╝liwo┼Ť─ç u┼╝ycia efektu zar├│wno do zmiany ca┼éego otoczenia jak i pojedynczych obiekt├│w. Opcja przemiany na pojedynczej teksturze jak i r├│wnocze┼Ťnie na ka┼╝dym obiekcie.

Przygotowane pod: Unity Universal Render Pipeline



...

Efekt deszczu

Efekt kropel opadaj─ůcych na powierzchni─Ö. Projekt laboratoryjny.
Oczka r├│┼╝nej wielko┼Ťci z r├│┼╝n─ů cz─Östliwo┼Ťci─ů.

Przygotowane pod: Unity Universal Render Pipeline



...

Efekt zanikania (r├│┼╝ne warianty)

Efekt zanikania z mo┼╝liwo┼Ťci─ů wyboru koloru obw├│dki, edycj─ů intensywno┼Ťci efektu oraz ustawieniem czasu przechodzenia lub zap─Ötlenia efektu. Projekt laboratoryjny.
R├│┼╝ne warianty shadera.

    Warianty:
  • Zanikanie
  • Zanikanie z edytowaln─ů obw├│dk─ů
  • Zanikanie transparentych pas├│w
Przygotowane pod: Unity Universal Render Pipeline



...

Efekt telewizora kineskopowego

Efekt uszkodzonego telewizora Kineskopowego. Mo┼╝liwo┼Ť─ç edycji intemnsywno┼Ťci przesuwania si─Ö lini. Projekt laboratoryjny.

Przygotowane pod: Unity Universal Render Pipeline



...