Kosmiczna przygoda o eksploracji nieznanej planety o kształcie sześcianu.
Projekt współtworzony przez zespół czterech studentów na potrzeby projektu inżynierskiego.
Jako pomysłodawca zajmuję się w projekcie projektowaniem mechanik, programowaniem generowaniem świata i podziemnych krypt oraz dbam o utrzymanie jednolitej spójności graficznej.
Osobiście zebrałem zespół, by się wzajemnie uzupełniał. Aktualnie zarządzam projektem i dbam o utrzymanie cotygodniowych sprintów.
CubeLoop na wczesnym etapie projektowania (podczas tworzenia pierwszej wersji GDD) został przemyślany jako gra, która przy skromnych zasobach może zostać ukończona zgodnie z przyjętymi założeniami oraz być większym projektem, który chętnie będzie ogrywany przez tworzący go zespół.
Aktualnie pomysł jest rozwijany wspólnie przez cały zespół.
Autorski i generyczny system generowania plansz, oparty o randomizację, grid, directories oraz object pooling.
Wytworzenie unikalnego systemu generującego, w celu zbadania możliwych opcji generowania światów w szybki i optymalny sposób.
System alternatywny dla generowania przy użyciu szumu, w celach testowych.
Rozbudowany system czasu wewnątrz gry, współgrający z systemem dnia i nocy. Dzień rozłożony względem nocy w proporcjach 2/3. Rośliny po posadzeniu rosną wyłącznie w czasie dnia. Fauna oraz wrogie moby pojawiają się wyłącznie o określonych porach.
Leveldesign oraz wykończenie otoczenia to kolejny element, który jest jednym z moich głównych obowiązków przy produkcji.
Przy tworzeniu otoczenia wykorzystuje narzędzia Polybrush oraz ProBuildier.
Do tworzenia efektów cząsteczkowych korzystam z wbudowanego systemu Unity.
Shadery tworzę przy użyciu Unity Shader Graph.