Unikalna gra mobilna typu hyper casual.
W pełni zaprojektowana, zaprogramowana i wydana przez moją osobę. Wariacja na temat snake, z unikalnym systemem sterowania graczem.
Kierunek postaci zmienia się w czasie. Zadaniem gracza jest wyczucie momentu, by przetrwać jak najdłużej zdobywając jak nawjwięcej monet!
Trzy tryby poruszania. W zależności od postaci prędkość zmiany kierunków się zmienia.
W celu zachowania większej przejrzystości UI informuje gracza o aktualnym kierunku.
Dodatkowo przy dolnej krawędzi znajduje się pasek informujący gracza o prędkości.
10 różnych postaci do odblokowania w wewnętrzym sklepie gry. Każda z postaci posiada własna unikalną właściwość, która charakter rozgrywki.
10 różnych gameboosterów zmieniających harakter rozgywki.
Specialnie napisany kod generujący elementy w przestrzeni 2D na unikalnych koordynatach.
Ważnym aspektem dla mnie jest odpowiednia lokalizacja produkcji.
Stąd przy tym projekcie postanowiłem rozszerzyć grę również o dwie dodatkowe wersję językowe - Niemiecki i Polski.
Dzięki temu zabiegowi miałem możliwość zobaczyć parę możliwości dodawania tłumaczenia do produkcji.
W przyszłości byłoby miło dodać jeszcze parę innych wersji językowych.
Aktualnie pracuję nad naprawą zgłoszonych w becie problemów oraz nad dodaniem drobnych dodakowych elementów.