O Mnie

...

Kim jestem?

Praca przy grach nigdy nie by┼éa dla mnie jakim┼Ť wyimaginowanym marzeniem. Gdy by┼éem na pierwszym roku studi├│w odkry┼éem Unity oraz zacz─ů┼éem szlifowa─ç swoje umiej─Ötno┼Ťci programowania w C#, zauwa┼╝y┼éem, ┼╝e to w┼éa┼Ťnie sp─Ödzanie wieczor├│w d┼éubi─ůc w Unity do bia┼éego rana absorbuje wi─Öksz─ů cz─Ö┼Ť─ç mojego wolnego czasu i sprawia szczery ogrom frajdy.

Od czterech lat skupiony jestem wy┼é─ůcznie na projektowaniu i programowaniu gier, niemal┼╝e ka┼╝dego dnia poszerzaj─ůc swoj─ů wiedz─Ö w opraciu o przygotowany przezemnie plan rozwoju. Mia┼éem okazje pracowa─ç w mi─Ödzynarodowych zespo┼éach przy projektach na platformy mobilne i PC.

Jestem przekonany, ┼╝e swoj─ů determinacj─ů, zaanga┼╝owaniem oraz pasj─ů do tworzenia gier wnios─Ö do Pa┼ästwa zespo┼éu dodatkow─ů jako┼Ť─ç oraz energi─Ö.


Moje Umiej─Ötno┼Ťci:

  • Unity Development
  • Do┼Ťwiadczenie komercyjne 3 lata+

    Dobra znajomo┼Ť─ç ┼Ťrodowiska Unity podparta szeregiem projekt├│w komercyjnych wykorzystuj─ůcych r├│┼╝ne zagadnienia silnika. Skupienie na projektowaniu mechanik. Praca na systemie kontroli wersji GIT oraz w systemie pracy Agile.

  • C#, .Net
  • Do┼Ťwiadczenie komercyjne 3 lata+

    Znajomo┼Ť─ç poj─Ö─ç OOP, par─Ö projekt├│w w technologii WPF, Xamarin oraz w┼éasne API oparte o ASP.NET Core. Aktualnie rozwijane wiedzy C# pod silnik Unity.
    Wiedza potwierdzona certyfikatem MTA 98-361.
  • HTML 5, CSS 3, Bootstrap 4.5+, JavaScript, TypeScript
  • Poziom akademicki z do┼Ťwiadczeniem zawodowym 1 rok+.

    Znajomo┼Ť─ç tworzenia aplikacji WEB w oparciu o HTML 5, CSS, JavaScript oraz TypeScript. Par─Ö interaktywnych projekt├│w internetowych.
    Wiedza potwierdzona certyfikatem MTA 98-375.
  • SQL
  • Poziom akademicki z do┼Ťwiadczeniem zawodowym 1 rok+.

    Parę projektów baz oraz regularne tworzenie zapytań i edycja komercyjnych baz danych. Poszerzanie bazy danych sklepu internetowego z ponad 2000 produktami.
    Znajomo┼Ť─ç potwierdzona certyfikatem MTA 98-364.
  • Pakiet Adobe: Photoshop, PremierPro, AfterEffects, Ilustrator, XD
  • Do┼Ťwiadczenie zawodowe 2 lata+.

    Szereg uko┼äczonych komercyjnych projekt├│w: post produkcji wideo oraz animacji 2D i 3D, graficznych pod wydruk oraz wykorzystanie internetowe. Par─Ö projekt├│w UI pod urz─ůdzenia mobilne oraz Web.

  • Blender
  • Poziom akademicki rozszerzony.

    Szereg mniejszych modeli oraz animacji przygotowanych pod autorskie projekty, g┼é├│wnie w technice LowPoly. Znajomo┼Ť─ç podstawowych zagadnie┼ä 3D, tworzenie w┼éasnych Map i UV'ek. Ci─ůg┼éa ch─Ö─ç poszerzania wiedzy.
  • Pakiet Microsoft Office - Word, Excel, PowerPoint
  • Do┼Ťwiadczenie zawodowe 3 lata+.

    Dog┼é─Öbna znajomo┼Ť─ç pakietu Microsoft Office. Skupienie na Excel, znajomo┼Ť─ç szeregu funkcji statystycznych i ekonometrycznych, tworzenie w┼éasnych makr.
    Wiedza potwierdzona certyfikatem MOS 77-725.
  • ... i wiele wi─Öcej.
  • Do┼Ťwiadczenie Zawodowe


    BoomBit
    Unity C# Developer

    08.2021 - 08.2023

    Zdalna praca jako Game Developer w paru wewn─Ötrznych mi─Ödzynarodowych zespo┼éach tworz─ůcych gry mobilne na platformy Android i IOS.

      Opis pracy:
      Zespół Mid-Core & HyperCasual (Kickstart Team)
    • Produkcja nowych projekt├│w i doprowadzanie ich do publikacji
    • Przejmowanie utworzonych projekt├│w i doprowadzanie ich do publikacji
    • Od┼Ťwie┼╝anie starszych projekt├│w i ich aktualizacja
    • Dbanie o jako┼Ť─ç kodu i struktur─Ö projekt├│w

    • Zesp├│┼é Hunt Royale RPG (Nano Team)
    • Praca nad wydanym projektem gry MOBA/Online RPG z ponad 5+mln pobra┼ä:
      Hunt Royale: Action RPG
    • Rozw├│j projektu na r├│┼╝nych platformach: IOS/Android/Huawei
    • Dodawanie nowych element├│w gameplayowych
    • Dbanie o jako┼Ť─ç kodu i jego refaktoryzacja oraz bugfixing
    ...

    Cubeloop Team
    Team Leader, Lead Unity C# Developer

    08.2020 - 08.2021 (Niepełny etat)

    Praca w czteroosobowym zespole nad projektem CubeLoop. Zesp├│┼é utworzony podczas okresu akademickiego, nad nasz─ů prac─ů czuwali pracownicy Frozen District

      Opis pracy:
    • Zaprojektowanie i rozw├│j projektu gry 3D w klimatach Action Adventure
    • Dodawanie i projektowanie nowych element├│w gameplayowych
    • Budowa projektu otwartego ┼Ťwiata z elementami przetrwania
    • Dbanie o utrzymanie jednolitej sp├│jno┼Ťci graficznej
    ...

    A-LAN Technologie
    Specjalista ds. IT

    08.2020 - 08.2021

    Praca jako specjalista ds. IT u Polskiego producenta okablowania strukturalnego. Regularna praca nad rozwojem platformy sprzeda┼╝owej od strony frontendowej.

      Opis pracy:
    • Opieka i rozwijanie platformy sprzeda┼╝owej dla klient├│w B2B
    • Tworzenie panelu administracyjnego w oparciu o Inspinia
    • Wewn─Ötrzny support IT i poszerzanie bazy produkt├│w
    • Opieka i obs┼éuga strategicznego klienta
    ...


    Panopticon Films & Stream Vision
    Tw├│rca Kreacji

    08.2018 - 08.2020

    W domu filmowym mia┼éem okazj─Ö pracy przy tworzeniu animacji, nagraniach i monta┼╝u materia┼é├│w wideo oraz pracy przy planowaniu i obmy┼Ťlaniu projekt├│w z klientem.

      Opis pracy:
    • Planowanie oraz produkcja kreacji wizualnej - wideo oraz animacje 2D i 3D
    • Praca przy organizacji oprawy wizualnej streaming├│w online oraz ich realizacji
    • Wewn─Ötrzny support IT, praca nad wewn─Ötrzym systemem do tworzenia kopii zapasowych projekt├│w audiowizualnych
    • Organizacja rozwi─ůzania d─ů┼╝─ůcego do poprawienia organizacji pracy i budowa wewn─Ötrznego workflow
    ...

    Videotesty.pl
    Zast─Öpca redaktora naczelnego

    08.2017 - 08.2018

    Jeszcze w klasie maturalnej moje materia┼éy o technologi pozwoli┼éy mi rozpocz─ů─ç prac─Ö w redakcji technologicznej, gdzie po zaledwie trzech miesi─ůcach uda┼éo mi si─Ö obj─ů─ç stanowisko zast─Öpcy redaktora naczelnego.

      Opis pracy:
    • Regularna publikacja materia┼é├│w wideo oraz tekst├│w o technologii
    • Wsp├│┼épraca i kontakt z firmami partnerskimi jak Philips, LG, ASUS i wiele wi─Öcej
    • Zarz─ůdzanie, redagowanie i publikacja materia┼é├│w sekcji wideo redakcji
    • Ujednolicenie identyfikacji wizualnej serwisu
    ...


    Prelekcje





    Digital Dragons (2022)
    "How to level up your prototypes in Unity"

    Angloj─Özyczna prelekcja przed publiczno┼Ťci─ů podczas targ├│w Digital Dragons 2022 w Krakowie.

    Hackerspace GameJam (2023)
    Jak usprawni─ç proces prototypowania w unity - case study

    Prelekcja dla uczestnik├│w Hackerspace GameJam przygotowywuj─ůca uczestnik├│w do uczestnicwa w hackatonie.

    Edukacja


    Wyższa Szkoła Informatyki i Ekonomii w Krakowie
    Informatyka i Ekonometria | 2017-2022

    Specjalizacja: Projektowanie i produkcja gier komputerowych. Krak├│w.
    Tytuł: Inżynier

    Uczelnia współpracuje z Microsoft oraz lokalnymi firmami IT.
    Zaj─Öcia z produkcji gier komputerowych organizowane s─ů pod okiem ludzi pracuj─ůcych w bran┼╝y "GameDev" m.in. ze studia Frozen District.
    Przedmioty wprowadzaj─ůce do zagadnie┼ä gamedeveloperskich takich jak m.in. animacje 2D i 3D, d┼║wi─Öki w grach, shadery, LevelDesgin i wiele wi─Öcej w oparciu o Blender i Unity.

    Certyfikaty
    Certyfikaty Microsoft MTA oraz MOS

    Microsoft Technology Associate
    MTA 98-361 Software Development Fundamentals C#
    (Po┼Ťwiadczenie)
    MTA 98-364 Database Fundamentals
    (Po┼Ťwiadczenie)
    MTA 98-375 HTML 5 Application Development Fundamental
    (Po┼Ťwiadczenie)

    Microsoft Office Specialist
    MOS 77-725 Microsoft Office Word 2016: Core Document Creation, Collaboration and Communication (Po┼Ťwiadczenie)