Drobne projekty mobilne (Mobile)

O projektach

Szereg zestawu drobnych projektów, tworzonych w oparciu o ukończony kurs Gamedev.tv - Unity Mobile C# Developer Course.
Oraz szereg mniejszych samouczk├│w.

Rozwijaj─ůc wiedz─Ö w Unity z zakresu projektowania i produkcji gier mobilnych, postawi┼éem na kurs Unity Mobile C# Developer Course, kt├│ry wykona┼éem w ca┼éo┼Ťci i rozbudowa┼éem projekty.

Pragn─Ö nadmieni─ç, ┼╝e projekty wykonane zosta┼éy w oparciu o kurs, nie s─ů one w pe┼éni autorskimi produktami. Nie s─ů r├│wnie┼╝ kopiami, gdy┼╝ wykonywa┼éem je samodzielnie oraz zawar┼éem w nich drobne rozszerzenia w zakresie dodatkowych element├│w rozgrywki, projekcie mechanik oraz kodzie.

Projekty:


Ssswappy!

Moblina gra hyper casual, typu oneclick. Wariacja na temat snake, z unikalnym systemem poruszania się. Głównym atutem produkcji jest szereg postaci do odblokowania, unikalne gameboostery i ich system generowania oraz 3 wersje językowe.



...

Crush The Ssswappy! (Ball Launcher)

Pierwotne za┼éo┼╝enie: Drobna mechanika rzucania kul─ů inspirowana AngryBirds.
Nauka element├│w takich jak: fizyka w 2D, CinemaMashine pod 2D, Touch Input, Multi-touch.

Rozszerzenie: Przebudowanie gry pod zap─Ötlenie rozgrywki.
Zmieniłem stylistykę, dodałem przeciwników do zniszczenia oraz przeładowanie sceny.



...

Ssswappy! Micro Cart (Simple Driving)

Pierwotne za┼éo┼╝enie: Prosta gra wy┼Ťcigowa z przyspieszaj─ůcym bolidem oraz systemem ograniczonej ilo┼Ťci pr├│b zagrania.
Nauka element├│w takich jak: system prostego zapisu progresu, Cinemashine do pod─ů┼╝ania za graczem, powiadomienia na IOS oraz Android.

Rozszerzenie: Przebudowanie gry ze zmian─ů stylistyki.
Rozbudowałem mapę o dodanie własnych elementów oraz audio singleton.



...

Don't Die Ssswappy! (Asteroid Avoider)

Pierwotne założenie: Prosta gra w unikanie przeszkód.
Nauka element├│w takich jak: Screen Wraparound, sterowanie dotykiem, UI pod gry mobilne oraz UnityAds.

Rozszerzenie: Drobne rozbudowanie projektu pod autorskie elementy.
Przebudowanie gry o własnoręcznie utworzone elementy, dodanie dźwięku oraz całkowite przebudowanie produkcji.



...