Szereg zestawu drobnych projektów, tworzonych w oparciu o ukończony kurs Gamedev.tv -
Unity Mobile C# Developer Course.
Oraz szereg mniejszych samouczków.
Rozwijając wiedzę w Unity z zakresu projektowania i produkcji gier mobilnych, postawiłem na kurs Unity Mobile C# Developer Course, który wykonałem w całości i rozbudowałem projekty.
Pragnę nadmienić, że projekty wykonane zostały w oparciu o kurs, nie są one w pełni autorskimi produktami. Nie są również kopiami, gdyż wykonywałem je samodzielnie oraz zawarłem w nich drobne rozszerzenia w zakresie dodatkowych elementów rozgrywki, projekcie mechanik oraz kodzie.
Moblina gra hyper casual, typu oneclick. Wariacja na temat snake, z unikalnym systemem poruszania się. Głównym atutem produkcji jest szereg postaci do odblokowania, unikalne gameboostery i ich system generowania oraz 3 wersje językowe.
Pierwotne założenie: Drobna mechanika rzucania kulą inspirowana AngryBirds.
Nauka elementów takich jak: fizyka w 2D, CinemaMashine pod 2D, Touch Input, Multi-touch.
Rozszerzenie: Przebudowanie gry pod zapętlenie rozgrywki.
Zmieniłem stylistykę, dodałem przeciwników do zniszczenia oraz przeładowanie sceny.
Pierwotne założenie: Prosta gra wyścigowa z przyspieszającym bolidem oraz systemem ograniczonej ilości prób zagrania.
Nauka elementów takich jak: system prostego zapisu progresu, Cinemashine do podążania za graczem, powiadomienia na IOS oraz Android.
Rozszerzenie: Przebudowanie gry ze zmianą stylistyki.
Rozbudowałem mapę o dodanie własnych elementów oraz audio singleton.
Pierwotne założenie: Prosta gra w unikanie przeszkód.
Nauka elementów takich jak: Screen Wraparound, sterowanie dotykiem, UI pod gry mobilne oraz UnityAds.
Rozszerzenie: Drobne rozbudowanie projektu pod autorskie elementy.
Przebudowanie gry o własnoręcznie utworzone elementy, dodanie dźwięku oraz całkowite przebudowanie produkcji.